Alles klopte tijdens het SomethingELS event

Wauw. Wat voelde ik mij geweldig. De dag na het event voelde alsof mijn hele huis vol met bloemen stond en ik nergens kon lopen.

Donderdagmiddag 21 maart was het dan eindelijk zo ver. Mijn eerste echt zelf opgezette event. Het SomethingELS event, het grenze(n)loze gepassioneerde hart in De Lik in Utrecht. Ik ben zo blij dat het precies zo uitpakte als ik wilde/bedoelde. Het klopte gewoon.

De organisatie van het event zelf op de dag kon ik goed loslaten. Ik wilde het ook echt allemaal voelen. En dat gebeurde mede door de fantastische leiding van Anita Witzier, die precies de goede dingen vroeg aan zowel mij als het publiek en alles tot een gehele open sfeer maakt.  Het enthousiasme en openheid van de sprekers. Mijn organisatieteam in de gestreepte shirts die alles in goede banen leidde en de waanzinnige locatie. Daarnaast dit SAMEN doen met allemaal lieve mensen en dan de fantastische opkomst en het enthousiasme van iedereen. En dan ook nog het spetterende optreden van DancePower als afsluiter.

Mensen werden geraakt, ontroerd, zijn geïnspireerd en geprikkeld, zijn gaan nadenken over hun eigen situatie, kregen dat laatste duwtje, hebben gezien dat je een event anders kunt beleven, hebben verbindingen gelegd.

Ik heb zo ontzettend veel oprechte complimenten gehad. Het was overweldigend. Mensen vragen naar een vervolg!  Ik wilde een keer iets zelf opzetten, maar dat er nu gevraagd wordt naar een vervolg daar had ik van te voren nooit over nagedacht. Het is weer een mooie uitdaging en ik ben daardoor alweer geprikkeld.

Enkele reacties van deelnemers aan het event:

  • ‘Wat vond ik het een gave middag. Het was goed verzorgd en inhoudelijk sterk. Het heeft me echt geraakt’.‘Het was een enorm inspirerend event’
  • ‘Ik heb zoveel respect voor jouw lef en doorzettingsvermogen. Zeer veel dank voor de geweldige middag die tot in de puntjes was georganiseerd. Volledig ingevuld zoals jij bent en wat jij nastreeft. Ik kan niet anders dan hier een diepe buiging voor maken.je bent een onderneemster puur sang en ik kan veel van je leren’.
  • ‘Het klopte allemaal, vanaf het binnenkomen tot het vertrekken’
  • ‘Tot in de details verzorgd event’
  • ‘De middag heeft mij zeker wat gebracht want ik ben namelijk aan het nadenken om eerder te stoppen met werken om mijn passie te volgen: vrijwilligerswerk te gaan doen met mensen met een beperking. Mijn hart te volgen! En deze middag bevestigde dat toch weer om het ook echt te gaan doen!’
  • ‘ Je straalde zelf ook van oor tot oor en dat geeft mensen energie!’
  • ‘Een prachtige start van de lente! Heel veel dank voor de uitnodiging en voor alle mooie warme, ontroerende en stof tot nadenken verhalen van je sprekers en gasten. Ik heb er enorm van genoten. Er was eigenlijk zoveel leuks om te zien en te beleven dat je wel een dag symposium kunt vullen’.
  • ‘Wat een top evenement heb je neergezet. Alles klopt, de top locatie, de leuke genodigden, de goed uitgekozen sprekers, de omlijsting van jouw partners in de celblokken, het hapje en drankje. In 1 woord: geweldig! Dit smaakt naar meer!’
  • ‘Wat een mooi event heb jij (weer) neergezet zeg. Je mag met recht trots op jezelf zijn. Dat je dat ook zei aan het einde van je dankwoord vond ik mooi en inspirerend; kunnen vele (vrouwen met name 😉 ) een voorbeeld aan nemen! Bijzondere mensen op een bijzondere locatie met mooie verhalen. Mooi dat ik het mee kon maken’.
  • ‘Ik was er niet bij, maar het filmpje straalde zoveel energie en positiviteit uit. Jammer dat ik er niet bij kon zijn’
  • ‘Wij hebben een fantastische middag gehad. Geweldige lokatie, originele opzet, afwisselend en inspirerend programma met goede sprekers en ontroerende afsluiting. We gingen echt blij weg en we hebben nog gezellig ergens gegeten en door gesproken over je hart volgen’.

Om geïnspireerd te worden, de sfeer te proeven en het event even kort te beleven ga naar het compilatiefilmpje.

Hierbij een fotoimpressie van de middag.

Bedankt iedereen die deze dag tot een succes hebben gemaakt:
Dagvoorzitter Anita Witzier
Alle sprekers: Pim Giel, Henk Elzevier, Annemieke Nijdam, Gijs de Vries, Leonie Gussekloo, Philip Lamers, Susanne Danielson, Marie-José Meulenbelt, Louise de Ruiter, Erik Scherder
Mijn organisatie team: André, Lars, Eva, Herriet, Margriet, Tom en Emma
Sponsor van de Silent Experience: Building on Events, Sendux Audiovisueel, Audivers
Deelnemers belevingsmarkt: 95thavenue, Ciao da Coco, RozaBlue, Werkweerleuk, Kubify, Boom zonder vruchten, CavaKoning
Fotografie: Bianca de Wit
Video: Cherry Road Media

En ook stond er een mooi stukje op www.events.nl

 

EVENEMENTEN OPENINGEN CONGRESSEN SEMINARS PERSONEELSFEESTEN OPLEIDINGEN COMMUNICATIE NASCHOLINGEN BEURZEN ENTERTAINMENT SYMPOSIA MARKETING PROJECT MANAGEMENT