Hoe maak je indruk op potentiele opdrachtgevers en hoe blijf je onder de aandacht bij hen? En hoe kun je makkelijker een afspraak krijgen met een potentiele opdrachtgever?
Op 1 januari jl. bestond Els4Organising 6 jaar. Natuurlijk kon daar niet aan voorbij worden gegaan zonder een creatieve uiting. Het out-of-the-box event was al gevierd, maar er kwam ook nog een eigen magazine. Met het magazine en daarbij een taart met een boodschap ging Els het land in. wat hele leuke en mooie gesprekken opleverde. Het magazine, met omschrijvingen van de projecten die Els4Organising de afgelopen 6 jaar heeft uitgevoerd, tips van mooie locaties, inspirerende sprekers, werd goed ontvangen. Maar ook de taart met een uitgesneden punt viel letterlijk en figuurlijk goed in de smaak. En de boodschap ‘Els4Organising vult graag het ontbrekende stukje in uw organisatie op’ leverde al binnen een week resultaat op.
Bij Takeda vonden ze de taart zo lekker dat ze Els vroegen een tijdelijke klus te klaren op de marketingafdeling Established Brands. Een geintje natuurlijk dat ze Els vroegen vanwege de lekkere taart. Maar het feit dat je met iets komt wat indruk maakt, zorgt ervoor dat mensen je herinneren. Was het misschien ‘de blauwe banaan’ zoals Wouter de Vries het noemde tijdens een van de presentaties die Els van hem hoorde en waarover hij schrijft in zijn boek? Want de taart wordt niet alleen gegeten door diegene bij wie je het hebt gebracht, maar gaat ook naar collega’s binnen het bedrijf. Ook daar komt dus jouw naam onder de aandacht.
Wilt u ook de heerlijke taart proeven en het magazine ontvangen?
Neem dan contact op met Els4Organising, 06 – 222 85 442.
Bij de NFU viel de taart goed in de smaak……